Nov 17, 2012

Прафесіі



У сваіх руках цагіл мо мільён – і не адзін –
За жыццё ператрымаў. Столькі печаў ужо склаў. (Пячнік.)

Скрыпка ў руках ці звачайны трамбон, флейта, гармоня або саксфон –
Так я зайграю, каб нават і зала зачараваным здзіўленнем заззяла. (Музыкант.)

Ноіак сем, а колькі розных песень таіцца дзівосных…
Я адну з іх напішу, каб запала і ў душу. (Кампазітар.)

Роьбам, кругам ці квадратам трэба дэталь занадта?
Я з металу ў той жа час вытачу яе для вас. (Токар.)

Я артыкул напішу, усю праўду ў ім скажу.
Хай чытаюць у газеце і дарослыя, і дзеці. (Журналіст.)

Дзень – у снезе або ў ветры, ну, а я – ізноў у нетры.
Каб было вам цёпла, светла – вугалёк дабыць мне трэба. (Шахцёр.)

Каму – баршчы варыць, супы, кісель, варэнне ці грыбы,
Камусьці – шкло або крышталь, а я вару заўсёды сталь. (Сталявар.)

Злева хвалі, справа хвалі – дзень у дзень – марскія далі.
І не цягне на зямлю – гэтак мора я люблю. (Марак.)

Колькі раз зямлю я гэту, гэту родную планету
Аблятаў на караблі – усё дзівіўся я зямлі.
Хоць узрост вялікі мае, а прыгожая такая… (Касманаўт.)

Прынесці шоўк для кофты – колер сіні, белы, жоўты.
Прынесці мне вельветы, корт, фланель ці маркізет.
Не страмлюся, не заныю, што закажые – пашыю. (Швачка.)

0 коммент.:

Post a Comment

 

Copyright © Беларускія загадкі. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver