Nov 17, 2012

Загадкі пра людзей розных прафесій


Медзвяныя рогі, свінцовыя ногі.
На ўвесь твар акуляр, у вадзе гаспадар. (Вадалаз.)

Хто, збіваючы расу, на плячы нясе касу? (Касец.)

Да зорак паляцеў, на зямлю з-за воблакаў глядзеў,
Сонца абагнаў – зноў на зямлю стаў. (Касманаўт.)

Краіна ведаў існуе. Мне люба адкрываць яе
Дзяўчынкам, хлопчыкам штораз, ведучы іх з класа ў клас. (Настаўнік.)

Ніколі я не абніму, людзей увагай ахіну.
Калі дзе штосьці забаліць, іх боль буду я гаіць. (Лекар)

Вам хлеба?Цукру?Калі ласка. Кам кнігу з вершамі ці казкі?
Бярыце ўсё – у чым патрэба, але плаціць за гэта трэба. (Прадавец.)

Заходзьце і сядайце зручна, як пажадаеце, выключна
Вам так прычоску і зраблю, а трэба – то і пагалю. (Цырульнік.)

Мяту я і вясной, і летам, мяту і ў восень, і зімой…
Калі б не я – па ўсіх прыкметах двор стаў бы ямай выграбной. (Дворнік.)

Борўч згатую і шашлык, і пад соўсам язык,
Жур, мачанку, плоў, спагеці – з апетытам будзеш есці. (Кухар.)

0 коммент.:

Post a Comment

 

Copyright © Беларускія загадкі. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver